Wednesday, May 5, 2010

۴۳ - تولد!

چند تا پیام تبریک گرفتم. نمیدونم! ولی میدونم به چندین زبان زنده دنیا بود! خدا پدر گوگل رو بیامرزه که translate گذاشته و میشه به ملت با زبون خودشون جوابشون رو داد. الآن یادمه که یوسف به ترکی داده بود. سامانتا به لیتوانیایی، آندراس و فردریکو به ایتالیایی، مدلینا هم که به سه زبون نوشته بود.
از پریروز هم که هر کی من رو دیده یاد این افتاده که میشه حضوری هم تبریک گفت. حتی اگر تو فیسبوک هم تاریخش رو دیده باشی میتونی حضوری تبریک بگی. افشین و حامد پیش قدم بودن.
بعد هم که پست جالب آگنس روی دیوار فیسبوکم که «ا. تو تازه ۱۸ شدی؟!» بعد هم همه صحبت های امت که آره تو دیگه الآن Adult محسوب میشی!
چت با ملیکا ،‌ که میگه دیگه خرس شدی!
:D

ولی واقعن ، من قبلن هم حس میکردم بزرگ شدم. البته قبلن چندین بار اشاره کردم در اوقاتی که وزنم در اوج بوده که من خرس شدم. ولی معمولن آقای رضی زاده خرس رو با گاو تعویض کرده!

الآن از آبجوهایی که پژمان و حامد و الماز به افتخار تولد من و پژمان خوردن ، کمی مستم!! ساعت ۱۲:۲۸ دقیقه به وقت این جاست. الآن من ۱۸ سال و ۱۷ ساعت و ۲۹ دقیقم شد!

ولی هنوز هم حس نمیکنم که ۱۸ سالگی چیزی بر من زیاد کرده باشه! جز بانک و گواهینامه!

2 comments:

Anonymous said...

اگه تو خرسی احتمالن من گوریل انگوریم!
تولدت هم مبارک!
امیرعلی

محمدرضا said...

siku ya furaha ya kuzaliwa kwenu