Sunday, May 16, 2010

۵۸ - اراسموسی ها

اولین هفته ترم بود ، سر کلاس Introduction to Hung Culture و زنگ بعدش هم Case Study In Politics با شیلا و مادالینا ( همون طوری که خودش خودش رو صدا میکنه ) آشنا شدم. هفته بعدش ایمیلم رو به مدا دادم تا برام یک سری فایل بفرسته ، و اون توی فیسبوک ادم کرد. دو هفته بعد از اون Kitchen School بود. به اصرار مدا با هیراد هماهنگ کردیم که بریم. رفتیم و چقدر هم خندیدم اون شب.
من هم که سریع با همه آشنا میشم ، اولین نفری که اون شب آشنا شدم Peter بود ، کسی که جزو برنامه ریز های این گروه Student Committee Of International Affairs یا همون طور که خودشون دوست دارن SCIA بود. همون شب پیتر من و هیراد رو تو فیسبوکش اضافه کرد. از فرداش وارد مذاکرات با ما شد که باید برنامه های بعدی رو هم اگر دستمون خالیه بریم. ما هم گفتیم چشم!
یک سری آدمی که چند سال بزرگتر از ما هستند ، و ما هم باهاشون میرفتیم بیرون. هفته بعد از Kitchen School بود که من فراخوان دادم برای بردن دوستان غیر ایرانیم به چهارشنبه سوری. بعد از اون هم با هم شام بیرون بودیم.
Treasure Hunt ، و بساط خنده اون شب. بعدش سفر وین بود که با مدا رفتم. که برگشتیم و کلی تو سر بقیه زدیم که ما ارزون رفتیم کلی هم حال کردیم. و خب چندین بار ولگردی لازم بود تا بتونی تو سر مردم بزنی همش رو.
توکای و مستی دوستان ترکمون. حلیل که میخواست با ماگدا برقصه و من هوشیار میدیدم که چه وضع خنده ای پیش اومد. کلاس هام با چندین تاشون. توکای ۲. که بیشتر ماهیت درسی داشت و خنده هایی که با همه شون داشتیم سر اتوبوس پنچر و ......
حالا ترم داره تموم میشه و خب همون طور که رسمه اراسموسی ها میرن.
و حالا اتفاق مهم ، Good Bye Party شونه که باید برگزار شه.

و SCIA تبلیغ هم کرده براش.



Goodbye-party 2010 from SCIA on Vimeo.

No comments: