Wednesday, May 19, 2010

۶۷ - ژانگولر نزن وسط بحث.

برادر من، داریم مثل دو تا آدم فهمیده با هم بحث میکنیم ، تا گیر میکنی ژانگولر نزن دیگه. آخه یعنی چی که اون وسط میگی به نظرت «تلفیق احمقانه ای از سنت های بی بنیان و ارزش های ناقص مدرنه»!!
فارسی حرف بزن ما هم بفهمیم. فرضن تو و صد نفر دیگه هم این جمله ی بالا رو کامل میفهمید ، تا نتونی من رو بفهمونی که «من» توجیه نمیشم در مورد حرفت. ضمنن مطمءن باش نمیتونی رو هوا من رو بپیچونی ( میدونم که من هم نمیتونم تو رو بپیچونم ! ) پس بیا مثل دو تا آدم عاقل و فهمیده بشینیم درست با هم بحث کنیم. البته اگر میخوای.

تفکر بیشتر نشون میده که گویا بحث در مورد «ادب» بین من و تو جواب نمیده ، یک بار این بحث رو داشتیم ،‌ نه؟ و تو میگی که ادب من صرفن چیزهایی که ما از پدرانمون یاد گرفتیم و بی چون و چرا قبول کردیم. چه خوب یادمه!
ولش کن، اصلن بیخیال این بحث........

No comments: